1,99×10^30 kg



Cat Stevens - Bonfire



Så idag har allt gått som planerat :)

>Klippt mig, blev en 50-tals look,
>Fick frisk luft och handlat lite,
>Sedan ätit upp all mat i frysen, haha fross,
>Packat väskan full, tror inte jag glömt något
>Träffat Becka, riktigt trevligt, var ett bra tag sedan sist !
>Säsongs avslutat Dexter 3, gött

Imorgon blir det upp tidigt,
och jag hoppas att allt går väl under min resa,

Är framme i Kappelskär vid fyra,

Det verkar som det inte kommer vara  något internet i hytten,
så detta blir kanske mitt sista inlägg på ett bra tag,
men inget är säkert såklart,
sen finns det ju uppkoppling i dagrummet,

Ha det fint, på återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0