-CCCP-



Nu är jag tillslut här i Kalmar igen,
det är mörkt ute och jag skall falla tillbaka till ett Dexter avsnitt,

Läste på text-tv tidigare idag om ett svenskt frimärke som sålt för rekord högt belopp,
så slog det mig att jag samlade när jag var liten,
kul att se de små frimärken som man väl kommer ihåg.
På bilden är mina CCCP märke,

Annars under den korta vistelsen på Tjörn har jag solat lite, ähm ätit,
åkt lite båt, träffat Davie, sovit, chillat och stressat..

Blev inga bilder för jag sansade mig inte tillräckligt för att ta med kameran,
knäppte av en bild på slottet på väg upp här nu bara,
känns som det är som en aura-portal bakåt i historian, eller

Imorgon blir det att packa, klippa sig,
äta upp allt i frysen, städa och förhoppningsvis hinna träffa Becka !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0