20th EM



Dagen började lite konstigt eftersom klockan tydligen skulle ställas om en timma idag,
så vips var klockan 11, dags för lite käk och sedan iväg mot gymmet,
mötte Eken och Ahlin där och jag började mitt pass, men jag kom inte långt fören
ryktet gick att Nicklas Wiberg (10kamp) skulle ha workshop och det fanns platser kvar,
så det var bara att avbryta passet och joina i sista sekund, lärde mig mycket om bålövningar
och lite om hur det var att träna på hans nivå, skön kille som verkligen lever för att prestera
bäst under tävlingarna, gav mig mycket inspiration,

Han har precis 120 dagar kvar till EM i Barcelona 26 Juli, G'Luck



Efter denna tillslut långa session så gick jag
tillbaka till gymmet och körde klart mitt pass, ca 16 var jag nere vid skolan och tills 19 så
försökte jag o Duvfa labba så gott vi kunde, men båda var helt trötta,
nu har jag chillat med lite soppa och skall knoppa in efter att ha planerat kommande veckan.

Och nej, det blir ingen Hoffmaestro
eller västkusten för mig över Påsk, det känns rätt att stanna,
men mitt hjärta kommer vara hos eder
"samlade" den kvällen, Snipp snapp snutt så var denna helgen slutt.


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jo super härligt :D!

2010-03-28 @ 22:01:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tusen tack! :)



Fast nu är det ju bara resten av lägenheten kvar då... :/

2010-03-29 @ 10:44:18
URL: http://angeliickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0