NMPP




Väldigt härligt med detta avklarat och det gick rätt bra idag,
energin höll hela tentan ut, men nu är man utan ett "mission" lite igen.

Tar ett tåg mot västkusten inatt, har tvekat lite på om jag skall åka eller inte men nu blev det såhär,
hoppas det var rätt val och att jag inte är för trött när nästa läsperiod börjar nästa vecka.

Fick tränat idag med, lite halvdant pass faktiskt men var för tentan och ingen riktigt basmat innan.

Vad skall jag göra nu då, ordna upp ekonomin och packa, sen försöka få sovit lite,
hoppas jag får tagit fler bilder åt er läsare över denna helgen,
har faktiskt haft med mig kameran vart jag än gått nu de senaste dagarna men haha glömt bort att fota.
Segis är jag,

PEARS n PEANUTS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0