Nederlag vs Upperlag




Pannkakor TE-BE edition med havregryn och protein, serverat med vaniljglass


Sitter här nu rätt stel i kroppen redan,
så undrar lite oroligt hur det kommer vara imorgon :)
Har tränat idag efter plugget,
gym + 50 min hopprep,
sedan cyklat till IKEA för att inse att jag glömt plånboken i lägenheten ca 4 km därifrån,
känndes.. hm, snopet,

MEN, tha good news!
Jag har HITTAT mina gömda nycklar,
jag har så dåligt minne att jag inte kommit ihåg vart jag gömt dem,
men idag hittade jag dem,
å jag kommer INTE säga vart,
HAH så lättad blev jag när jag insåg att det verkligen var dem,
Och fråga mig inte varför jag gömt dem från första början,
för det har jag glömt,
eller förträngt

Nu skall jag äta och se ett avsnitt av HIMYM, sen lägga mig å läsa lite Pneumatik, väldigt trött jag äro..

TIPS, sjukt(farligt) god glass, kanske godare än Lidl's lyx variant..
"Mucci, Eiskrem Premium eis Vanille ",
PHY PHAN va gott xD



Later


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe du är rolig, bra blogg !!

2010-03-18 @ 20:14:02
URL: http://johaolss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0