Facan is down for counting*



Kul att jag inte förstår facan, haha blev guidad till att hitta vänförfrågningarna

Men helt ärligt blir jag trött, ah trött, varje gång jag loggar in och läser här, människor alltså,
Skall nu ta och rensa min vännerlista med nytt krav, mitt förra var;
"Folk som jag skulle bjuda hem till mig om jag skulle ha fest",
nya kravet blir typ, "Folk jag känner och (inte eller) vill veta av"
Så egentligen är det samma som mitt förra krav men att jag har ändrats,
nu skulle jag bara bjuda hem folk jag vill veta av hem till mig,

Har inte energi till att läsa om någons misslyckade livssituation längre,
dock får jag väll göra några sympatiska undantag,
annars blir väll listan för kort, HAHA



Kommentarer
Postat av: M'Less

Helt rätt :)

2010-03-18 @ 20:10:14
Postat av: jen

hahah, awesome! jag borde ha tänkt som dig när jag skaffade min facebook.

2010-03-27 @ 21:28:18
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0