June



Nedersta bilden är mitt hytt-utsikt, helt okey helt okey,


Jahaja, nu fick jag tag i lite internet igen,
denna var jag förberedd med fyra hela bilder, yepp

Men men, vissa dagar går fort,
andra inte, oavsett så är det positivt,
nu har jag lämnat papper och kvitton så jag kan få cash tbx från resan hit,

hinner inte träna nått direkt, och alla dessa lejdare och hårt arbete gör att jag börjar tappa i vikt,
men icke att förglömma så är maten ombord stundvis väldigt god,

VM börjar ju idag och jag är sugen på att kunna se några matcher men jag vet inte,
tiderna funar inte vidare bra och jag skall börja nattshift i nästa vecka efter att vi IP'at en sep.

Nu måste jag springa, skall hinna tillbaka till båten och ..

JUST DE, om det är någon classmate som läser, jag har fått feting gåvan av min nuvarande Chief,
en HEL uppsättning av pärmar til en MAN B&W tvärstyckare och annat gott, funderar hur jag skall få hem det eller om jag skall skicka det i förväg med posten eller n´ått. ayya


LATER









Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har! :)

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig. kram!

2010-06-12 @ 22:39:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0