อาหารการกิน



Dagen innan jag återvände till Finnfellow,

Det blev en hel del mat från morgon till kväll.
Min kära morsa lagade riktigt god middag och hon hade köpt hem bullar också.



Helt bara vilat upp mig idag, känns lite lite i baksida lår ifrån gårdagens pass.
Tåget går om några timmar så jag tänkte glo lite på Superior Challange 5 tills dess.



http://www.superiorchallenge.com/



Första kvinnliga matchen i Superior.
Hanna Sillén vs Dalia Grakulskyte
Svenskan Hanna från "Fight Zone - sthlm" tog hem det!




Nicholas Musoke vs Premysl Nemec
Mr Musoke på bilden med grym fysik vann redan i första rond.




Farshad Farsiani (Uppsala) vs Sean Farrell (Canada)
Två duktiga fighters som bjöd på en underhållande match,
Farrell i vita byxor vann på -Unanimous Decision-
Farsiani skulle jag dock velat se som vinnare!



Divino Rui (Loio Team, BRAZIL) vs Martin Wojcik (Pancrase Gym, SWE)
Säkra grabbar, lugne Wojcik vann i mellan rond 2-3, s*tans fina kombinationer!



Reza ”Maddog” Madadi (Swe) vs. Junie Browning (Irland)
Maddog vinner på domslut,

Det var några matcher till i eventet,
men jag sätter stopp med denna härliga bilden!



Har mest avslutat grejjer här hemma och packat idag annars.
Kvällen tillbringades med Davie, en promenad och chill, hehe



Den 1:a aug som det nu har blivit var det planerat att ytterligare en elev från Kalmar skall komma ombord.
Och vara i maskinavdelningen till och med, det skall bli kul att få träffa denne "efterträdare".
Kanske kan ge en hint om vad som väntar mig under hösten eftersom det säkerligen är en 3:e års elev.

Förberedde en bönsallad tidigare som skall smarras på under de 11 timmarna jag kommer spendera på resande fot.
Men tacka för att det är sista gången jag åker resan åt det hållet.
Sen är det CLARO, hah, så skönt att ha det på pappret liksom.



Detta blir kanske sista inlägget här på ett tag, sorry,
men den 14 aug som sagt är det back on track och full fart som gäller.

Sköt om er tills dess, Peace










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0