tnemom



Jag satt nu och kollade bilder från våren 2008 och dessa två mackorna jag åt morgonen den 24 maj kunde jag fortfarande känna hur ljuvliga de varo. Precis hur brödet, tomaten, potatissalladen och löken skapade en perfekt kombination och jag avnjöt dem iklädd kallingar på gräsmattan i mors fina trädgård. Ett riktigt moment fan,

Strax efter så hämtade petrus upp mig och vi åkte in mot Stenungsund för wake i det kalla vattnet;



Idag har jag varit väldigt slö, jag är öm i nästan hela kroppen så har sett på True Blood och pysslat lite här hemma, ätit nått så fruktansvärt mycket och ikväll skall jag lägga mig tidigt så jag återhämtar mig tills helgen. Självklart har jag också varit i skolan. lite iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0