kope

Igår hände något med mig,

Först verkade allt som vanligt,
tog mig till f&s för att köra slut på mig själv,
4798 hopp på 60 minuter, troligen PB, första gången iår dessutom,
hem för att äta,
slappnade av,
började tänka,
tänkte lite till, tänkte fel, tänkte om

Så kom jag till en punkt där jag ifrågasatte både min prestation och andras värdering.
Jag ville sluta med något som växt sig starkare hos mig den senaste tiden, musiken.
Blev avrådd, så jag tänkte jag skulle ge det en natts sömn innan jag bestämde mig,
imorse vaknade jag av mig själv, satt länge på sängkanten, tog en dusch, sen hade jag bestämt mig.

Jag satte på en av de bästa tonerna jag vet för stunden;



Sedan började jag leta fram en grund jag börjat med redan i augusti och fortlöpte processen utifrån den.

Varje gång jag gör en edition eller remix så vill jag göra något bra till bättre, denna är redan på gränsen till oförklarligt bättre, klarar jag inte göra denna bättre än bättre så får det vara,
iof kommer det vara jag som bedömer så det är irrationellt.

Väljer jag att göra tracket officiellt när det blir klart så skall jag försöka göra en video till den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0