15




Fredagar är inte som andra dagar, vaknade innan 6 idag haha, helt upp och undra vart jag var och vilka bestyr jag skulle utfärda. Sedan kom det till mig när jag gått över till ett mer vaket tillstånd, några timmar skola sedan helg, ljuv helg. Min första "helg" på 4 månader till och med. Efter lite träning och besök på Lidl (skulle ha 1 st lök, men köpte hela sport-väskan full av mat och gick ut med ett skevt leende på läpparna, farligt förmånligt) så var jag tillbaka i lägenheten och började "TILLAGA"

Brandalarmet gick, tiden gick fort, riset blev kaka och musiken dunkade högt, men gott blev det och mätt är jag. Första gången jag äter kyklingvingar, tyckt de sett osmakligt ut innan, eller det tycker jag ju nu med men grabbig som jag är bara jag rycker något ur frysdisken fort som feen å drar så ah. Riktigt härligt med detta framför avsnitt av True Blood, vilket jag missbrukar lite. Men så bra är det inte så det spelar ingen roll.

Nu skall jag messa mig till djup dvala med min favorit-messare,

Vem är det som stökar ner här inne btw !?, FETT störande att inte plocka upp efter sig ju..

Skipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0