-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-



Nu pratar jag med min Mor,
klockan tickar,
fortfarande påverkad av tentamen,
kurrar i magen,
upp tidigt imorgon,
snöstormsvarningimorgon bah wah

När jag kom innanför dörren nyss så låg det ett vackert orginellt packet där,
först så kunde jag inte förstå av handstilen vem det var,
sjukt likt min systers tyckte jag det tillslut var,
men ICKE :O
Jag trodde sedan att det var från jehovas-damerna som jag bjöd på té i förra veckan,
men ICKE :O
När jag öppnade packetet så förstod jag direkt, det var från min kära vän från andra sidan,
som jag skall dejta på fredag kl 20.30 cirkus, made the day totally, taack <3

Spännande att se resultatet nästa vecka, i helgen har jag ett mission; [ bunkra föda + nöta more ]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0