Sky-haj



Jag vill upp,

Nu är klockan strax efter 21 och jag har precis fått i mig lite mat, skulle varit nere och sett på Wolfman nu men eftersom jag var med om en liten incident förut så blir det inte av. Är seg i kolan och imorgon är det TORSDAG, typiskt mig att missa en dag och tro det var tisdag idag :D Så har mycket som skall vara klappat och klart tills imorgon, sen är det hem till mina kära ett tag innan tentaperioden börjar. Vi har inte fått schema för efter v 9 så det är helt omöjligt att planera något, schema-läggerskan är på Semester enligt en skön lapp på hennes plats. Bah vafen, haha 100% laidback.

Solen sken idag, gav hopp i frusna kinder.

Jag -- ---, eller eller? "eller"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0