Go west



I'm headin' west,

Skön Måndag idag ändå, fått tränat lite och nu skall jag plugga lite innan läggdags,
har mycket som jag skall ha gjort klart innan jag åker nu på fredag,

Hoppas att det kommer något tåg bara,
verkar vara lite väl mycket inställt ju,
palla bussa hela vägen haha !


Jag har fyllt hårddisken med Rome, Futurama, How I Meet Your Mother, Heroes och Dexter,
nu skall jag bara få tid till att se allt =)

Har varit lite krasst med bloggen senaste, den har haft ont ända in i arkivet, men mår betydligt bättre nu,
nä men jag har faktiskt inte alltid kunnat logga in, det har varit fel med servern som jag kopplar upp på,
men nu har blogg.se fixat det och det funkar som det skall igen.

Övrigt idag så höll busschaffisen att köra ned i diket, han brassa på som fen i en kurva och fästet fram släppte,
otrevlig var han också, tror han behövde en kram, eller en kall, troligen both.

Såhär såg jag ut för tre år sedan på annandagen,


lite svår ut, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0