Riga Black Balsam





Vaknade av mig själv vid elva tiden..
Sover helt gött i min gamla stora säng,
hade 16 grader i rummet och totalt mörker.

Till frukost såg jag och systern på filmen Date Night,
bra rulle sådär om man letar komik och rätt mycket action faktiskt.
Åt äggmacka och julskinkmacka,
gjorde också en toastmacka med julskinka vilket rekomenderas,
slår aldrig fel med en lång frukost framför tvn.

Hjälpte farsan sedan resten av dagen tills det mörknade,
med ett arbete vi pillat med de senaste två dagarna på ett militärskolfartyg.

När vi kom hem hade mor gjort egen rostbiff och potatisgratäng,
helt ljuvligt, helt ljuvligt..
Åt hela familia tillsammans framför Inception - sjukt värd rulle.

Nu skall jag fixa inför morgondagen - nyårsafton.
Jag och Nikke åker till OSLO.
Med oss har vi mat och dryck - kärlek och hopp.
Suit up och champange d'aurlone, här skall firas, 100% no less!


Saknar stranden, solen och lugnet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0