Ånyo-Ånyo

Rediffusion 1966, London



Otis Redding - Shake
Detta klippet ÄR jag efter sista tentamen, om någon undrar..

Statistik gillar vi;



Precis, lite statistik över min träning,
sett från de tre månaderna jag använt mig av träningsdagboken.
Det är kul att kunna gå tillbaka och se hur hårt vs slappt jag tränat!
Alla veckor skulle varit v44 ser jag iaf haha,
men satsar stort på att slå det rekordet i nästa vecka..

Satt förut och nötade inför lördagstentamen,
160 frågor processerades, mycket att smälta.
Ett break från nördigheterna var erforderligt passande, haha

Vilket tar oss till dagens träning.
Den var chill,
vi var ett gött gäng på klubben och gjorde block-kontra övningar bla.
Jag har 1.5h sovmorgon att se fram emot nu, mums, värt.



Thomas “Hurricane” Jackson i vita shorts, 1954






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0