ZigZag




Igår vid 5 tiden skakade jag fem händer och gick av Finnfellow ifrån 5'a-rampen,
Det kändes bra att få avslutat denna praktikperiod, jag har lite längtat på't.

150 dagar har jag nu skrapat ihop sammanlagt från mina hittills två praktiker,
jag ser redan fram emot när det är dags nästa gång!

Jag sov i Norrtälje inatt och på kvällen tog jag mig en promenad i den vackra staden,
köpte på mig två magasin som jag läste i kvälls solen på en gräsmatta,
somnade sedan som en stock på det fina B&B jag övernattade på..




Inception verkar vara en film värd att se på bio och jag gillar DiCaprio,
så nu direkt när jag efter 8h resande kom in i lägenheten köpte jag mig en biljett till kvällens visning.
Blir som en liten present/belöning och kompensation för att jag inte kan vara på Way out West.

Jobbade natt de sista 14 dagarna så var lite halv flummig när jag vände tillbaka dygnet igår,
men nu är allt som vanligt igen, skall dock ta mig en bensträckare innan jag gör mig iordning för kvällen.

Känns helt underbart att vara tillbaka i Kalmar och inleda en ny period,
Davie flyttar ner om en vecka, jag tror inte jag förstått det riktigt, undra om han har?
Vilket flyt ändå :D




Mitt e-leg är knas även om jag fixat nytt osv,
det är ju lite segt nu när man skall ansöka om bidrag för hösten via http://www.csn.se/,

Det låg en hel drös med tidningar och brev innanför dörren pga min frånvaro,
bla skatteåterbäring på 200 kr (Y) Hör å häpna,
BLIR ATT KÖPA KYCKLING FÖR DE KRONORNA, MAN TACKAR

Nä nu ger jag mig, men återkommer med lite tankegångar kring INCEPTION härnäst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0