/HMTG/






Inrett min vind idag till mitt eget work-out gym, :)

Innehåll;
1. slagsäck,

Haha lite fattigt så med utrustning för tillfället,
men jag skall bära upp lite vikter och speglar osv senare,
kanske måla nån hård tavla och sätta upp ?

Efter att mitt F&S årskort går ut rätt snart så blir det inte mer där,
för tillfället,
Har ju äntligen kunnat köra igång med thaiboxningen igen !
Och de har gym i lokalen (Y),  sen så blire mycket på med löpskorna.

Dagens träning blev, 2h thaibox, 45 min löpn.


Tycker de är kul att göra logos å sådär så gjorde denna nu som är på bilden över,
tycker den klappar rätt bra faktiskt,



Klippte mig idag, skönt med kort i nacken, har längtat efter det.
Men sparade lugg, kanske för mycket till och med, får se vad damerna tycker sen.
Mannen som klippte mig var 75+ och noga så in i, det tog sin tid om man säger,
men en av de bättre jag varit med om though.

Handlade in lite proviant på LIDL,
helt tajmat när de har extrapris på just de varor jag tänker köpa haha!
Till mat hela dagen idag blev det ;



Sallad, grönsaker, ris och lax,
Skulle väll haft sås också, varför glömmer jag..


Sista sommarlovs-dagen imorgon ju, känns okej ändå alltså, har inga måsten alls,
vila, vila, vila, promenara, plocka, ? Chill

NATTI, *****







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0