SugarHillGang


Igår efter plugget så kom Dave till mig och tiggde mat,
vi började så sakta äta vår mysiga middag och så ringde det på dörren,
det var Becks, Lovajs och Louise som kommit från Öland och skulle festa med oss.
Söta Becks hade med sig bröd till pojkarna som vi är väldigt tacksamma över :)




Det blev lite battle-of-the-spotify-control,
nått halvtaskigt vin?, té och sedan var det slut med för'ferre,
Ner mot city -->

Så det blev en rolig kväll, I'say'the hip hop hippety hop, waka waka,
som slutade nånstans här;



Nu är klockan halv nio och min första föreläsning började kl åtta, Snürk!
jag är riktigt seg, sen har det börjat bli så kallt på nätterna, måste ta fram täcket igen ju

Nää nu får jag springa ner till skolan, sjöss sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0