RELLIKEVOL



Såhär fint vart det nere runt kulturhuset vid 12 tiden idag,
härligt väder ända tills kvällen,
Jag, Dave, Becka och Lovajs chillade här i solen och var allmänt kultiverade, hah
Roligt att se dessa tösera igen, förhoppningsvis blir det lite mer av det på onsdag.


Efter att jag visat Dave vart hans inskrivning var,
suttit på mina föreläsningar och handlat rep så blev det straight home.
Väl hemma anslöt Dave till och vi för-ferra lite hett med goda gamla toner,
jag åt en stabil PRE-workout tallrik medans Dave fick ner ett glas vin efter ett annat.
Vid 18:30 var det slut på roligheterna,
jag drog ner mot träningen och han till sitt "insparks party"

Thaibox träningen idag var skön, vi öva lite krokar, en kombo bla,
hårda sparkar på mono-mitts och avslutade med fys med mage och rygg,
kände inte av förkylningen alls men jag tog inte ut mig som vanligt.
Så dagens träning blev enbart 2h thaiboxning, ingen löpning pga omständigheterna!

Ny vecka, wey, mycket plugg, mycket utgifter på litteratur,
men LÖN på onsdag har jag hört, värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0