Back_In_The



Vädret var råare idag,
skola, fram å tillbaka, fram å tillbaka,
Imorgon bitti är det presentation,
skall gå igenom min del innan jag lägger mig för dagen,
har fixat käk osv för det kommer bli en lång en imorgon.

Inte långt kvar alls innan nästa tentaperiod nu,
fick ångest igår när jag skulle sova,
riktigt äckligt,

Saknar att måla,
har inte remixat något det senaste heller för den delen,
lusten finns inte, har ingen ro,
jag lägger mig hellre och ser någon serie när jag får tid över,
tror jag är rädd att fastna i ett track och då sabba sista läsperioden lix,
Har några schysta planer inför hösten though,

Langar en äldre bild,
från en promenad jag och min syster tog med Skye,
vi gick till vindkraftverken, fin solnedgång utöver havet,
kommer ihåg denna promenaden och kameran vi hade.
var trogen bilddagboken back in the days,

Beskrivning av den TB som är på bilden;

>hade antagligen ett förhållande,
>var på hemmafester,
>målade och var väldigt kreativ,
>drack alkohol,
>bode hos mor och far,
>hade en egen kajuta,
>skickade mängder av sms,
>mopeden stod i garaget,
>var en djup pajjas men många sidor,
>hade mycket att se fram emot,
>var dålig på att mixa
>klädde mig stundvis med lite väl personlig stil
>vax i håret
>just awesome youth

oj, mycket som inte är som nu..
dock mycket onämnt som är precis som då,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0