Break-Break



Våren har kommit till Kalmar, här och var börjar det växa fram sköna ting

Började se på Alice i Underlandet förut, såg bara ca 30 minuter,
vet inte vad jag tycker om den hittills, Depp var bra som vanligt iaf

Har tvättat osv, skön kväll, ingen lördagsfeeling men ändå

Fick en bra workout med hopprep tidigare,
får se om det känns av något imorgon,


Suttit och kollat min gamla bilddagbok, fräshat upp minnet

Kom över en skön bild på Skye'n från 1 April förra året,
Sötenöten tror inte sina ögon,




Undrar om han saknar mig,

Jag vet iaf att jag saknar dessa två åxå;



Davie-boy n Baby-Boots,
Tog bilden när de var här i augusti förra året å vi hade a Good Time in Calmar

Johnny Tillotson - Poetry In Motion
1960


Kommentarer
Postat av: Wiwi

sv: mmm vill ha hem dom NU ;)

2010-04-18 @ 12:15:52
URL: http://wiwis.blogg.se/
Postat av: ebba

sv: tack! och jag gillar din blogg med sköna bilder!

2010-04-18 @ 18:51:18
URL: http://ebbacarlsson.blogg,se
Postat av: 2Ol

Riktigt kul bild på hunden xD

2010-04-18 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0