BadAss






Igår hade jag det trevligt ensam med svtplay.se och god mat,
strax efter kl 23 så gick jag en promenad ner igenom Kalmar med skön musik i lurarna,
väl hemma igen tog jag en nattdusch och sedan la mig,
så spännande var den dagen haha

Trodde nu imorse att jag skulle må markant bättre, men ICKE,
än så länge idag har jag pluggat och varit och handlat,
skall göra påskmåltiden nu och se på New Moon eller 2010 typ,
typ

Fick tag i Nezeril näs-spray som jag testade precis,
känns som om det funkar faktiskt,

Har sett ett dussin löpare utanför mitt fönster idag,
vill med ut ju, F*N


Moi igår natt, trött, orakad och badass blick


Kommentarer
Postat av: Clara

Bad ass och söt! ;)



Kram // Clara

2010-04-10 @ 00:18:45
URL: http://clarasplaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0