Sömndag

Oj oj, idag vaknade jag kl 12.10 efter att ha snoozat med 5 minuters frekvens i 3 timmar, hah helt wacked!

Såg lite Idol, käkade Bridge från igår, rakade mig och tänkte på absolut inget alls,

Helt plötsligt var klågers 14.32, söndagsmiddag inc**, god laxmacka? till förrätt och oxfilé (saftas i munnen fortfarande, se bilden bara lix) till huvudrätt, nu skall jag se på Twilight och äta blåbärspaj, vad har jag gjort för att förtjäna denna lyx ? :D



Tack alla ni som gett mig feedback på bloggen hittills!

Appreciates :D



Twilight var fin, över mina förväntningar


Kommentarer
Postat av: Pettz

SJälv fick vi lyxat till det med tacos och lussebullar!!!, nu fotboll El elclassico!!!!!

2009-11-29 @ 18:39:16
Postat av: Tebo

ååh tacos, smaskens :) ah gubbarna kollar på det här med förut men jag tränade ist :/

2009-11-29 @ 21:08:42
Postat av: nazi's flickvän ? :|

ouh najz ouh najzzz. är detta den nya ??!

2009-12-03 @ 21:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0