Fick dra mig själv upp ur sängen

Haha lite så, men efter god frulle i lugn och ro å sedan lite frisk luft med denna utsikten så var jag på G igen.
Idag har varit lugnt, jag har hjälpt Al lyfta tunga grejjer, gått veckorutinen där man tar värden på allt i maskin, sedan har jag sett när Markus testat HT-vattnets värden vilket verkar lite spännande, sådär lagom kem-nördigt kul!  Sist gick jag och gjorde lite av min egen veckorutin,



Lunchen idag bestod av råbiff, vilket jag aldrig tidigare testat, det var helt okey, man får krydda och blanda så man får det att smaka åt det hållet man själv behagar, riktigt nyttigt kändes det iaf



Min två veckor gamla pulsklocka dog officiellt idag, jävla skit, ser ut som ett litet växthus i den. Palla, nu måste jag försöka få tag i en ny, eller reclaima, för den VAR vattentät och jag har inte haft den i vatten! Försten trodde att det är värmen och kondensen vid huvudmaskinerna som fått den att ball ur, kan mycket väl vara så, plus stora temp skillnader.

Det serverades kall Lapin Kulta till maten, jag är så sugen, men nej. Det är en lång tid kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0