Urmn



Såhär såg det ut när jag vaknade, känns mysigt
och det var härligt att komma ner i värmen efter frukostn

Annars är väll detta en dag i mängden,
jag väljer bort middag idag, det känns rätt så
Skall se någon förhoppningsvis bra film nu,
såg igår och i förrgår "The Wrestler" och "Coraline", båda väldigt bra filmer,
Mickey Rourke som spelar The Ram i Wrestler gör det grymt bra.
Coraline gjorde mig rädd faktiskt,
tryckte på vissa knappar hos mig om man säger,
det är en animerad Stop-motion film, 3D
och redan i introduktionen anade jag något detta;

"At its peak, the film involved the efforts of 450 people, including from 30 to 35 animators and digital designers in the Digital Design Group (DDG) directed by Dan Casey and more than 250 technicians and designers. One crew member was hired specifically to knit miniature sweaters and other clothing for the puppet characters,
using knitting needles as thin as human hair.
Coraline was staged in a 140,000-square-foot (13,000 m2) warehouse in Hillsboro. The stage was divided into 50 lots, which played host to nearly 150 sets. Among the sets were three miniature Victorian mansions, a 42-foot (12.8 m) apple orchard, and a model of Ashland, Oregon including tiny details such as banners for the Oregon Shakespeare Festival"


Tycker jag er ballt, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0