Twist Step

Har precis kommit ur duschen efter att ha tränat på den nya steppern som kom igår, 2x2000 steg på 40 minuter och sedan lite friavikter, den är helt okej för att vara såpass liten och enkel, får väll vänta och se om den ger någe träningsverk :)

Är härligt trött nu efteråt och väntar på "Salmon Special" till middag, spännande.

Skall städa hytten sedan så allt luktar fresh igen och inte sludge-olja !
+ betala räkningar, göra lite läsning och efter det blir det äntligen
lördags-chill, kanske skall dra ihop några och se 2012 på plasman eller så skall jag se på Volverine i min soffa, sweet.


(Updatering 18:55)
OKEY, gud va gott det var med laxen, helt obeskrivligt. Tog två tebo-portioner så jag orkade faktiskt inte någe paj till efterrätt, vi såg några schysta musikvideos och sedan hjälpte jag och Christian Ed med hans dator. Sedan lyfta jag Anton och Christian upp det nya Löpbandet på 132KG, trodde att antingen löpbandet skulle gå sönder eller någon av oss, vi tog den på utsidan, och efter skrik och svett så stod paketet på plats i gymmet. Monteras upp imorgon.  Ont i ryggen nu, så orkar inte städa hytten hehe, lugnt för mig, för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0