Sludge



HEHE, om man hade vetat imorse,

Att jag skulle ha skadat min kropp idag lika mycket som 10 000 cigg gör,

Denna dagen vaknade jag inte, men det visste jag att jag inte skulle redan när jag la mig, så alarmet låg nere på skrivbordet, man måste vara vaken för att stänga av det tänkte jag, men jag tänkte inte på att jag kunde gå ner dit i sömnen å sen däcka på golvet.

Vaknade dock av att jag vände mig på några gamla tallrikar som stod på varandra och skramlade till argt.

I med lite gröt i magen, sen var det Kneg-time, HALV dag idag så gjorde alla mina lörd-rutiner snabbt och en kvart innan lunchen så gick jag ner i kontrollrummet, möttes av Förstens oroade blick, jag fick ta över vakten och han sprang iväg för att se på en "grej som kommit upp"

Senare visade sig att ett läckage på X antal liter Slugde hade fyllt upp hela bunker/lots-porten och vällt ut över Maindeck på en yta 20x10 meter á la 5 cm tjockt medelvärdesvis, jag och Maruks gick bort för att se på förödelsen, han fattade att det skulle vara ett helvette att få bort allt, så han såg jag inte på resten av eftermiddagen. Efter en orolig lunch och lite pepp i hytten med musik så gick jag det oundvikliga till mötes.

Efter att jag fixat upp lite lysrör på brottsplatsen och tagit dit allt jag kunde komma på skulle kunna vara till nytta så fick jag tag i ett par stövlar och gummihandskar. Max, Anton och Junior hade börjat utifrån maindeck med att sprida Sorbent över oljan, som låg under containrar med en frihöjd under på en halv meter, och för att komma under fick man lägga sig raklång och glida under rälsen, så efter många timmar med olja upp te kragen och ålande under containrarna sa Försten att det räkte för dagen, vi kröp fram från olika håll och skrattade åt hur vi såg ut. Nöjda med team-work't och en lättnad över att vi klarat den värsta biten gick vi och duuscha innan lite Pommes, Stek och ett berg glass till efterrätt.

Jag duscha med Grön Såpa (svider satan i ögonen, (idioter duschar med det)) och fick skrubba mig en halvtimma innan det mesta var borta, oljan hade trängt igenom gummistället och overallen in på kroppen,
Svart utan sol typ haha

Efter käk så såg vi några avsnitt Carlifornication och satan vad gött det var att sträcka på sig..

Mycket skrivande idag, troligen för jag är övertrött, Peace Y'll och sov gott, hört att det er sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0