Nekad

Idag när vi kommit till kaj i Götet så hjälpte jag Al att koppla för bunkring från bunkerbåten sedan var jag på kajsidan och var bunkervakt där för LO från tankbil, försening som resulterade i inget käk till mig och Al. När jag var klar passade jag på att träna tills Al också var klar, så gjorde jag sönder multimaskien, haha vajern gick av när jag körde ben, NICE, försten var och tränade samtidigt så lite tur det, sedan drog jag och Al ihop käk själva och såg Idol, bra uppträdanden =) När jag satt å vaktade och magen ville ha mat så tänkte jag på mitt kök i Kalmarich...



Kommentarer
Postat av: Leessii^^

Så bukar jag också leka med salladen ;P

2009-12-06 @ 13:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0