Här sitter jag och min David och lyssnar god musik medans mina föräldrar badar och vi skall snart förbereda hummern. haha han vet inte att jag laddar upp kortet för att han äter en banan,

Jag fick en macheta, vackert tyg och ett armband av honom.

Har målat en tavla tidigare idag som föreställer mig och Hanna Hedin Hillberg, jag laddar upp en bild snart =)

Verkar varit en bra i Tanzania och vi har mycket catchin' up att göra så vi planerar inför dagarna framöver, känns skönt att vara hemma och jag är glad att han inte stannade längre.
Nyår känns inte viktigt detta år

Kallt som katten ute, så jag ber för alla damer med tunna kläder som yrar runt i nyårsnatten.

Gott nytt år på er och ta vara på varandra, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0