Erittäin kylmissä




Idag så steg solen upp vid kl 800 och man kunde då se ett ishav breda ut sig runt om,

Jag och Anton gick för att göra rent vid bunkerstationen som drabbats av översvämningen,
när vi skulle tvätta bort oljan så frös vattnet på ett blink* nämnligen,
så det försämmrade ju stämningen,

Jag höll på att ramla,
när vi anlänt till hamn och tha containers var borta så började vi Sorbent-behandla,

Ni ser mig på nedersta bilden till höger med bara overall,
undra varför?, kanske för jag er så ball

men vid fyra tiden när det började smyga under minus 10 så tog mitt sunda förrnuft på mig en jacka,
Edward var lat och "låtsas arbetade" så jag höll på att total lacka,

Översta bilden är ren konst,
vi tyckte det såg ut som ett krigsfält och vi tänkte miljöförstöring, olja och hat, sen var det mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0