Desembarco



Denna dag var dagen jag mönstrade av TransPulp, efter mycket spring och papper, en kliniskt ren hytt och handskakningar så var jag på landbacken igen. Kändes sweet om man säger och det var en vacker dag.
Betygen är jag väldigt nöjd med och jag hoppas att jag gjort någon nytta.
Jag vet att jag kommer sakna "Restaurante el Conny's - Baltic Sea's finest" när jag är tillbaka i Kalmar, men först skall en vecka hos föräldrarna tillbringas och mammas mat är dock alltid mammas mat.

Mina ca 70 dagar ombord har gått fort och ett halvår på utbildningen är avklarad.
Det första jag gjorde hemma var att ta mig ett varmt bad och verkligen slappna av, tankarna fick snurra medans en lättnad kom smygande över mig. Allt är sig likt här ute på Tjörn och det är fint, nu hoppas jag att jag får träffat de jag vill träffa medans jag är här och ladda upp mig inför vårterminen. Vi ses i marshallens skugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0